دانلود آهنگ شهاب مظفری تیتراژ سریال دل+ متن آهنگ

فیلــــــم و موزیکــــــ ★

Wink Girl

دانلود آهنگ شهاب مظفری تیتراژ سریال دل+ متن آهنگ

 دانلود

 

 
 

 

 __________________________ 

 

 

متن آهنگ

 

دارم از تو میگذرم تا نگذره آب از سر تو

میشکنم من تو خودم تا نشکنه بال و پر تو


زندگی هیچ وقت برای ما دوتا کاری نکرده

اونکه واسه عشق بمیره که فداکاری نکرده


کاری نکرده

تنهای تنهام میخوان ببازم بشکن همه رو بازم میسازم بازم میسازم


تو کوچ آخر بالامو بستن من تو قفس و دورم نشستن

دلتنگتم من


میشکنم پلارو پشتم تا نترسم برنگردم هیچ جا دنبالم نگردین من یه درد دوره گردم


یه قدم مونده به دریا ساحلو وارونه کردن من همین حالا میرم که تو دلت نگیره بعدا


تنهای تنهام میخوان ببازم بشکن همه رو بازم میسازم بازم میسازم


تو کوچ آخر بالامو بستن من تو قفس و دورم نشستن دلتنگتم من


تنهای تنهام میخوان ببازم بشکن همه رو بازم میسازم بازم میسازم

 

 

 __________________________ 

 

نظر یادتون نره!

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

Hale
ساعت18:13---17 فروردين 1399


مریم
ساعت21:07---26 اسفند 1398


Hale
ساعت18:13---17 فروردين 1399


مریم
ساعت21:07---26 اسفند 1398


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات مرتبط: ، Download ، عکــــــس ایرانــــی و خارجــــی ، برنامه آپدیت ، فیلــــــم ایرانــــی و خارجــــی ، موزیکــــــ بــــا کــــلام و بــــی کــــلام ، ،


برچسبها:
نوشته شده در یک شنبه 18 اسفند 1398برچسب:Shahab Mozaffari ,Del,شهاب مظفری,دل,دانلود, آهنگ , تیتراژ ,سریال دل, متن آهنگ,ساعت 20:8 توسط سارا بهرامی|



قالب ساز آنلاین